Melike111111 Merhabalar arkadaşlar 12 haftalık hamileyim folik asit kullandım 1 ay kadar. 2 li taramaya gittiğimdr doktorum vitamin verir diye bekledim ama doktorum 20. Haftada başlayacağını söyledi sizce alıp kullansam mı? Çok geç değilmi 20 hafta ?
threestar Melike111111 14. haftadan itibaren Demir ve magnezyum kullanmaya başlattı doktorum beni, 20. haftadan itibaren de omega-3 ve diğer vitaminler içeren takviyeye başladık, o süreçte beslenmenizde vitamin içeren besinlere yer vermeniz yetiyor diye düşünüyorum
Mom103 Melike111111 ben 4 haftalik idim ilk doktora gidince. Sadece betaya bakti ve bana vitamin toplusu olan ilac verdi icinde tum vitaminler vardi icerisinde 30 adetdi . O bitince balik yagi filan verdi.
Burculicee Melike111111 folik Asit kullanıyorsan doktorun ne zaman diyorsa o zaman kullan derim acele etme takviye kullanmak için doğal şeyler ye sebze meyve ordanda alırsın vitamini ben öyle yapıyorum sebze meyve tüketimini arttırdım banada doktorum vermedi takviye vitamin takılma buna benişin be senin sağlığın iyiyse
1maviyol İlk 3 ay folik asit kullandım sonra bıraktırdı doktorum 16. haftada multivitamin, d vitamini ve demir ilacı başlattı, çok geç değil doktorunuza göre hareket edin ☺️