Fatmanisa3402 Kızlar bne 34 haftalık hamileyim ve bogaz agrısı kuru öksürük bide halsizlik var burnum da tıkalı test yapmalımıyım acaba
Feyza- Fatmanisa3402 canım ben de 32. Haftam da öğrendim covid olduğumu baş ağrısı grip gibi belirtilerim vardı pozitif çıktı verdiğim de şöyle ne kadar erken öğrensen sonucu o kadar iyi çünkü doğuma kadar atlatma şansımız var
Safiisafii Fatmanisa3402 bende 19 haftalık hamileyim benim boğaz ağrım vardı geçti öksürüğe bıraktı ama her yanım ağrıyor grip gibi halsizlik var burun tıkanıklığım vardı geçti bende mi yapmalıyım test alerjik astım hastasıyım
[silindi] Fatmanisa3402 bence yaptirmalisiniz, gecikmeden cigerlere ilerlemeden onlem alirsiniz, negatifseniz de zaten sorun olmaz