Kaderrkar canım doktor muayenelerinde kaç çıkıyordu benim 12ye 9 çıktı diye doktorum yüksek son günler için dedi o gün çok stresli olduğum bi gündü sonra düştü ama doktorum hemen evde takip etmemi söyledi mutlaka görün gebelikte tansiyon çok önemli korkutmak istemem ama önlem almakta fayda var 🙏