Arkadaşlar devlet hastanesinde down sendromu entegre testti yapılıyor mu ben sadece ikili test yaptırdım geçen hafta randevum vardı gidemedm ikili testim iyi çıktı üçlüye gerek yok dedi onun dışında yapılan test varmı down sendromu testi diye bişey duydum sizlere yapıldı mı devlet hastanesi için soruyorum