badeilemerve 5 hafta 3 günlük hamileyim. Son bir kaç gündür kaşıntıdan gece sıcak ve sıkıntı basmasından uyuyamıyorum resmen zombi oldum bir de çalışıyorum o yüzden o kadar zorlaniyorum ki yok mudur buna çözüm özellikle kaşıntıdan yara yapicam kendimi artık
Miennade badeilemerve hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kaşıntıdan ölüyorum ben de 2 dermatolog 2 kadın doğumcuya gösterdim sebep ve bi çözüm bulamadılar. İlaç da veremiyolar bana dedikleri şey ılık duş al sürekli nemlendir. Bugün 20 gün oldu yavaş yavaş kuruduğunu hissediyorum işk zamanki kadar kırmızı ve kaşıntılı değil. Umarım geçer sizin de çabucak. Tahminlere göre de vücut bebeğe reaksiyon veriyormuş bu şekilde farklı bi organizma ve alışkın olmadığı hormonlar olduğu için
badeilemerve Miennade Ben de sordum doktora hiç bir şey yapamayız krem vb sürme dedi bana ama dayanılmaz halde olunca sorayim dedim duş almayı deneyeyim artık Ben de çok sağol demek ki bir süre olacak bu kaçış yok :(
Miennade badeilemerve bazı yorumlarda okuyorum gebelik alerjisi oluyomuş doğuma kadar geçmiyomuş falan. Ama doktorum gebelik alerjisinin 6-7. Aydan sonra olduğunu söyledi. Geçsin diye bekliycez mecbur 🤷🏻♀️