aras22-07 Merhaba Anneler☺️🙈 24+2 olduk oğlumla. Ama henüz ismine karar veremedik. Sizce erkek isimlerinden önerileriniz nelerdir?😊😘Şimdiden cevap yazanlara teşekkür ederiz☺️☺️
aras22-07 Serdardilan Allah ismini en güzel şekilde nasip etsin Muhammet’e ♥️sağlıkla gelsin bebişiniz 🤗😘
Serdardilan aras22-07 ALLAH razı olsun canim benim Rabbim hepimizin evladını bize bağışlasın sağlıklı mutlu hayirli evlat olurlar inş
Ozlem5555 Biz de Göktuğ koyacaz çok az kaldı 💙🙏🐣 Yiğit Ali de çok güzel bir isim ama Demir Ali. Toprak Alp 💙 Alptuğ 💙