_haziran 24+2 😊♥️şuanlık iyi gibi. Doktor kontrolümüzde kesenin etrafında küçük bir kan toplandığı söylendi. Bu bizi biraz üzdü daha önce de düşük tehlikesi yaşadık ama. Oğlumla birbirimize tutunduk🤗♥️çok şükür. Şuan ki doktorumuzun dediğinden de çok korkmamaya çalışıyoruz. Bunu da atlatıcaz insAllah🙏🤗