AslGk00 Merhaba. 33+2 de doktora gittim ve bebeğimin kilosu 2423 gram. Doktorum fazla olduğunu söyledi ve artık doğuma kadar her hafta çağırdı. Bu haftada ve bu kiloda olup sizlere doktorunuz ne söyledi acaba?
Halimer AslGk00 canım bende 33+1 de gottım 2400 dü banada onde gıdıyo dedı ama bidaki kontrolü 20 25 gün sonra gel dedi bende haftaya gidicem bakalım 2 haftada kaç kilo aldı gene önde gidiyorsa bebişi sezaryan dicek kesin biliyo cünkü normal istediğimi dogumu
minikos Benimde bebeğim 32 haftalık ve 2400 gram doktorum önden gidiyor 2-3 hafta sonra tekrar gel dedi banada