2subat Kızlar tansiyonum yüksek geliyo dün doktorum ilaç verdi sizce ilaç düşürür mü 32. Haftamdayım başına gelen evde bşyler yapan var mı düşmesi için
Helifs 2subat evet benimde tam sizin haftanızda başıma geldi alfamedi üc defa iciyorum aman aman düşürmese de 111114 9 oluyor en fazla . Zaten kan cıvıtıcı bi ilaç sanırsam
umran_akdogan1 2subat ben de yaşadım aynı şeyi bol istirahat bol su ve sıfır tuz bu kurallara uyarsan hiç bir sıkıntı yaşamazsın evde de takip et tansiyonunu