Serife43 Merhaba hanimlar 28+4 hamileyim yurürken ozel bölgenin kemigi aci veriyor anlatabildimmi bilmiyorum ama yardimci olabilirmisiniz k
Sedaca Serife43 benımde o haftalardan berı var 37 haftalıgım asırı canım acıyor doktora soyledım çatı ağrısı cekeceksın yapacak bır sey yok dedı. Bacak arama yastık alıp yatıyorum. Otururken yururken yatarken ınanılmaz acıyor agırıyor. Dogal bır sey korkmayın sız yıne doktorunuza danısın belkı bır onerısı olur
Sedoss2020 Serife43 muhtemelen çatı ağrısı çekiyorsunuz Bebek büyüdükçe kemikler açılıyor doğuma hazir hale geliyor….doğuma kadar sabretmeniz lazım anca ozaman geçiyor.
Snzen Sedaca yaa bende 37. Haftamdayım benimde iç bacaklarımda ağrı vardı iki üç gündür doktoruma yarın gidecektim o zaman sorarım diyordum bebek aşağı iniyor ondan galiba diyordum herhalde ondan bu ağrı
Serife43 Sedaca evet nettende baktim biraz normal diyr ama bazen nefes kesiyor anlik bi aci gibi oturdugumda sorun yok yururken ytakta donerken
Zeynep_cekim Bende 20. Hafta da yaşadım doktoruma söyledim erken Doğum riskin var dedi her şeyi yasakladı ağrını hafifletmek için de bolca su iç dedi çok şükür söylediklerini uygulayınca ağrım geçti şuan 32+4 haftalık hamileyim erken Doğum riskimi atlattım 🤲🏻
Zeynep_cekim Serife43 danış kuzum zaten ultrasonda bakınca anlıyo hemen benim oğlum kafasıyla kemiğe baskı yapıyordu aşağıdaydı çok çok sonra yukarı çıktı belki sizin ki farklıdır
sue92 Aynı ağrı birkaç gündür bende de var. Ayaktayken yürürken ve yatakta dönerken çok ağrıyor. Bugün doktora gideceğim. Tekrar yazarım buraya doktorum ne derse artık😕
sue92 Happymam evet👍🏻 Hiçbir sıkıntı yoktu. Böyle ağrılar olabiliyomuş. Rahim ve bebek büyüdüğü için, vücut kendini doğuma hazırladığı için. Çok ileri seviyede olup rahatsız ederse fizik tedavi desteği alırız dedi doktorum.
Asilmom50 Serife43 bende aynısını yaşıyorum 25. Haftadan beri doktor çok normal dedi vücut kendini doğuma hazırlıyomuş kemiklerimi biri tutup açıyo gibi şuan daha da şiddetlendi özellikle yürürken 30+5 haftalığım
Bilgeenur Benim de 16. Haftada baya agriyodu cok bagdas kurarak oturmamaya calistm sonra donemsel olarak gecti geri geldi filan doktor normaldir ddi acikcasi riskli bi durum gormedi simdi 27. Haftadayim pek agirmiyo Allahtan
Girlpowerbabe Serife43 benim de 29. Haftada başlamıştı tam bu bacak birleşim yerlerinde oluyor çatı ağrısı oluyormuş yatakta sağa sola dönmek ayakta kıyafet ayakkabı giymek çook zor oluyordu doktorum kalsiyum verdi bana çok iyi geldi siz de doktorunuz ile görüşün merak etmeyin eğer kemiğinize yük bindiğinde oluyorsa düz yatarken otururken vs olmuyorsa gayet normal bir durum😊
Sumeyrasalik Serife43 magnezyum destegi aliyor musunuz bi donem bende de oldu magnezyum destegi verdi baya azaldi adim dahi zor atiyordum ben
ElifLinam Kızlar bende de aynısı oluyor 24 haftalığım dün yürüyüş yaptım ondan sonra sağ kasığımdan bacağıma doğru bir ağrı hala geçmedi endişe ettim sizce normalmi 😓😓😓 ?????
sue92 Happymam evet sürekli ağrıyo. bormalde bir gün kalsiyum magnezyum bir gün başka vitaminleri alıyodum. Kalsiyumu her gün içmemi önerdi👍🏻