Ebrugur2019 Hayırlı cumalar güzel anneler nasılsınız.son ayımız nasıl geçiyor?hastane çantanızı hazırladınız mı?
Ozdmrkbraa Ebrugur2019 hayırlı cumalar 🌸 Aralık sonu doğumum nasipse dün çantamı hazır ettim oğlanın koyafetlerini yıkamıştım ütüleyip yerleştirdim akşam oldu onunla
0602dilek Ebrugur2019 hayirli cumalar, benim de araligin sonu dogumum.. Daha yeni kiyafetlerini yikayip yerlestirdim.. doguma yakin hazirlarim muhtemelen cantami.
Durukusunannesi Ebrugur2019 14-15 Aralık gözüküyo ama ne zaman gelir bilmiyorum daha temizlik duruyor kıyafetler yıkanıp ütülenicek çanta hazırlanacak herşey duruyor yani pazartesi annemle başlamayı düşünüyoruz 🤭
Arsu1661 Hayırlı cumalar aralığın 23 ü gibi ama heran herşey olabilir die herşeyimiz hazır bekliyoruz ☺️
Ebrugur2019 Arsu1661 aynı gibiyiz sizinle bizim de Aralık 25 gibi ama bizde de değişebilir belki erken gelir 🙈
minikos Hayırlı cumalar 🌸 Aralık sonu gibi inşaAllah benim doğum da daha hiç bişey hazır değil ama mobilyasının gelmesini bekliyorum yıkams ve yerleştirme işlemi için bakalım 🥰
Derya2634 Hayırlı cumalar,bir aralık sonu da benim ama daha hiç bir şey hazırlamadım yıkanacak ütülenecek beni bekliyor 🙈
Yasanixxxx Halimer benim de aynı ikinci haftası falan heralde sezeryan olacagım doktor gün vermesini bekliyorum
Ebrugur2019 Cemrenur Durukusunannesi ooo biraz geç kalmışsınız sanki ben 5 aylıkken yıkamıştım hepsini ama çantam daha hazır değil en güzel tatlı telaşlar bunlar
Cemrenur Ebrugur2019 34+5iz aralık başı ortası gibi bekliyoruz inşallah daha fazla gecikmez dayanmak zor oluyor artık can yakıyor 😬 şu an da nar yatağından yazıyorum size de😍🙏🏻
Betul584600 sedanuratas benimde aralık 14 gözüküyor inşallah çok gecikmez çok zorluyor artık nefes alamyrm☺️
Ozdmrkbraa Ebrugur2019 tam anlamıyla bitmedi de ütüleyip dolabını yerleştirirken elime geçenlerden oraya da koydum temel ihtiyaçlar hazır bez hariç 😂
Mina01 Ebrugur2019 aralık sonu yada ortası olabilir hazırlıklarımız bitti çantamız hazır minik oğlumuzu bekliyoruz 😊doktor normal gözüküyor şimdilik dedi ama belli de olmaz insallah hayırlısı hangisiyse o olsun
Ebrugur2019 Durukusunannesi en iyisini yapmıssınız aslında ben kendim ütüledim 2 gün bel ağrısı çektim
asiltosumm35 Ebrugur2019 canim hayirli cumalar. Bende 34. Haftamdayim aralik ortasi veya sonu gibi bekliyoruz dogumu 🙏28. Haftamdan beri camasirlarini yikayip utuluyorum dunde cantami hazirladim. Eksiklerim var tabi onlari da iki hafta icinde tamamlamaya calisicam 😍
Ebrugur2019 asiltosumm35 maşşallah az kaldı rabbim güç kuvvet versin hepimize sağlıcakla alalım evlatlarımızı kucaklarımıza zaman kısaldıkça iyice sabırsız olmaya başladım bende bir an önce evladıma kavuşmak istiyorum