Cuhami Sezeryan olup kaç gün sonra yan yatabildiniz iki gün oldu sırt üstü yatıyoruö sadece uyuyamıyorum dönemiyorum da bir fikri olan var mı acaba
yigitalpinannesi40 Cuhami Dün sabah 9:43 te sezeryan doğum yaptım yan yatmaya başladım hemen canım emzirmek için doğrulamadığımdan yan yatar pozisyonda aldım göğsüme bebeğimi
Kirikkale Bende sezeryan doğum yaptım kızımı dikişlerim alınıp yaram iyice iyileşene kadar yatamamıştım hemen hemen 2 ayı buluyor kanepede yatmıştım artık arkama yastık desteği koyup
Cuhami Kirikkale yastıkta olsa aynı pozisyonda yatmaktan sırtım çok ağrıyo iki gündür hiç uyuyamadım diyebilirim daha da uzun sürecek gibi 😩
Cuhami arasseda ben yan dönünce organlarımda yan dönüyo gibi oluyo 😅 hiç cesaret edemedim inşallah yarına dönebilirim
Kamucuk_ arasseda evet ya en çok yüz üstü yatmaktan keyif almıştım sanki o 38-39. Haftalarda sağıma soluma dönemeyen ben değilmişim gibi
Askyavrularm Cuhami 3. gün yattım bacak aranıza yastık koyup üst bacnızı biraz öne atarsanız yatabilirsiniz tabi azcık acıya dayanmanız lazım