Kızlar anlamadığım birşey var herkes yaziyorki mesela ilişkiden 10 gün sonra 20 gün sonra vs. Öğrendim gebeligimi diyor. Siz nasıl anliyorsunuzki ilişkiden 20 gün önce tuttuğunu veya o Aralık’ta hicmi iliskiye girmiyorsunuz yeni evliyim bu sorularımı af buyurun acemiyim🙆