Bizde eşimle aynısını yaşadık. Kasık Fıtığı Vardı Doğuştan Onu Ameliyatla Aldırıp Kadın Doğum Dr’umun Yanına Gittik. Napabilirize Bakabilmek Adına Bir SeneDolmak Üzereydi. Dr’um Sağolsun Eğer ki Aksilik Olursa Tüp Bebek İçiin Martı Beklemek Şart Desede Yasal Olmasada Bizim İçin Tüm Tahlilleri Yaptırttı. Sonra Sonuçları Aldık Eşimde Problem Çıktı Dr Ağlaya Ağlaya Böyle Bir Sonuç Var, Asla Olmaya Bilir Yinede Allahtan Ümit Kesilmez Kızım Diyen Tonton Amca Dr’um Bizi En Yakın Tüp Bebek Servisine Yönlendirdi.
Sonrasına Gel Zaman Git Zaman Pandemi Yasaklarının Başladğı Mart Ayında Hafta Sonu Yasakları Artınca Biz Büyük Bir Alışveriş Yaptık Ellerimiz Kollarımız Dolu Ağır Torba ve Pazar Arabası Kaldırdım Amma Fakat Ogünlerde Bir Minik Benimleymiş Hiç Belirtim Yoktu…
Nisan Ayı Geldi Çattı Ben Mart Başından Beri Neredeyse Adet Olmadım Şüphede Etmedim Stres Kaynaklı Olabilir Şüphesindeydim Hep Çünki O Dönem Nolduğunu Bile Anlamadan Yasaklar Başlamıştı.
Sonra Test Yapim Dedim
Hafif Silik Çizgi
Ama Bende Hala Bir Belirti Yoktu Regli Dışında vede Bu Tuaftı.
Ertesi Gün Cumaydı Ogün Hiç Uyumadan Sabahı Sabah Etmiştik
Sonucu Aldık Kan Değerim 12 Şok Olduk Mutlu Olduk Derken Ertesi Sabah Çok Ama Çok Büyük Bir Ağrıyla Zorlanarak Kalkıp Tuvalete Gittim. Ikınma Hissim Çok Kuvvetliydi Sanırım Büyüğüm Geldi Diyerek Kendimi Telkin Ediyordum,
Fakat Bilmediğim Şey Düşük Yapmamdı Herşey Bitti Kalktım Oda Ne Wcde Kocaman Bir Parça Sonra Aklıma Takıldı Son Adet Tarihimle
Ogüne Kadar Geçen Süre 8 Haftaydı Korktum Ama Sakin Kalarak Takip Ettim. Her Yarım Saatte Bir Ağrıyla Wc Gittim Kanamam Çok Vardı.
Artık Eşimi Uyandırıp Olanları Anlattım Bayılmak Üzereydim Ama Hafta Sonu Yasağından Bişi Yapamadık.
Bekledim Taki O Ana Dek En Son Ağır Sancı Şiddetli Baskıyla Düşürdüğüm Parça Beni Maaf Etmişti Bir Tanıdığım Hemşire İle Konuşup Tekrar Gebelik Testi Yaptım Sonuç Silik Hemen Ambulansı Aradık Geldi Hastaneye Gittik Fakat Pandemi Hastanesiydi,
Allahtan İyi Drlara Denk Gelmiş Benim İçin Özel Yer Ayarlamışlardı Hemen Muayneye Alındım Bakıldı Ve O Şokk Olduğum Cümleyi DUYDUM BEBEĞİNİZİ MALESEF KAYBETMİŞSİNİZ
BEN NOLDUĞUNU BİLE İDRAK EDEMEDEN DR BANA 8 HAFTALIKKEN ANCAK KÜRTAJ İLE Alınabilinirken Sizin Bebeğiniz Resmen Sizden Uçup Gitmiş Bu Kadar Süre Zehirlemeden Sizi Kalmış O Melekdi Şimdi Asıl Diyarına Kavuştu Dediydi…
Ogünden Sonra Zor Ama Çabuk Toparlanmıştık.
Fakat Yılmadık O Bir Haberciydi Kardeşinin Olabileceği Müjdesini Verip Gitti Dedik Hep Buna İnandık Ciddende Öyle Oldu. Eşime Bal Aldık Vtaminler ve Bir Hap Sonrasında O Güzel Haberi 8 Mayıs da Anne Baba Olacağımızı Öğrendik İnanamadık Gebelik Testlerine 20 Tane Yapmıştık Pazartesi Oldu Kan verdim ve Sonuç 695 Sevinçten Deliye Döndük Musmutluyduk Gerçekten Bizim Küçük Meleğimiz Kardeşine Haberci olmuştu.
Şimdi 27 Haftalık Oldu Doğuma Çok Az Kaldı Dilerim Rab’im Herkese Bu Mutlu Duyguyu Tüp Bebeğe Gerek Kalmadan Kavuşsun
Sadece Gerçekten Doğru Dürüst İnsanlar Anne Baba Olsun Hakedenlere 🙏 Uzun Oldu ama Kusura Bakmayın Ayrıca Sağlıkla Çok Güzel Ömrü Olsun😍