Ben dun gittim canım 37 olmustuk agdaya gititm sabah kontrlum var catı muanesı yapar dıye gel görelim ki doktara luyruk sokumu agrımdan yuruyeöedıgıöı oturup kalkamadıgı yataöadıgımı soyledım sedyeden zor kalktım hafıf kasık agrılarım var gece daha cok du ve adet agrısı gıbı agrı var belli aralıkla gelıyor dedım nts de agrı cıkarsa altan bakarız dedı agrı cıkmadı altan da bakmadı haftaya gel dedı agrı kanama su gelme olursa acılr gel dedı eger agrın sızın yoksa 38 de agdaya gıdebılırsın ama varsa agrın git