Kayra_kumsal2134 İyi geceler arkadaslar 38+3 hamıleyım kızım oluck hayırlısıyla ama dogum etmedım catı muanesınde doktor yanındakı sekretere 1 parmk dedı sızce dogumum ne zmn olur ne yapmam gerekır bunun için
merisenel-2016 Kayra_kumsal2134 açılma yok canım 2cm den sonrası açılma olur demektir haftayla ilgisi yok 😊bel de ağrı sırtta ağrı bulantı ya da özellikle kaşıkta ağrı olduğu zaman bunlar sancı belirtisidir Doğum zamanı yaklaşması ile de su gelir ve akıntı kan karışımı olan nişan gelir bu belirtilerini yaşaman gerekiyor ☺️
Nursahcan Bi kac gune dogurusjn canım ama acılman az bu bunyeden bunyeye degısıyor tabı bazen aynı gun bıle oluyor
Kardelen_nm Benim 34 haftada 1 parmaktı açılmam 38+4 te Doğum yaptım yani belli olmuyor o allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin