Zsnbr bende diyodum o zmn için ikinci kesinlikle yapmam diye oluyo unutuyosum Zaman geçtikçe ben küveze girmesin diye dayandım iki ay bunda da mecbur katlancam bende soğukta durmaktan grip olmuştum ilkinde şimdi çorap bile giyemiyorum kaşınmaya başlıyo hemen bi de benim 4 yaşında kızım var gece uyku yok gündüz uyku yok dua edin siz gündüz azda olsa uyuyabiliyosunuz Allah’ım dayanma gücü versin hepimize cnm bu günlerde geçecek tabi ki ama zor olacak çok