Canım aptamil güzel bir süt ama her bebeğe gelmiyor. Gaz yapıyor olabilir ondan da çığlık atıyordur yavrucak. Aptamil confornil gaz yapmıyor mesela sindirimi daha kolay. Ama tadı acı, her çocuk da onu içmiyor. Mama değişikliğine gitmelisin bir hekime danışın istersen bu iş burdan olmaz❤️