Gayeninannesiyesim benim doğum yapacağım hastane de izin vermiyor o nedenle süslemeleri kendimiz yaptırdık onları kullanacağım. Kapı süsü, yastık, çikolata yaptırdım, çok şık oldular. Bunun yanında n11 de hastane odası süsleme setleri var ve bebeğinizin adına özel yapıyorlar. İçinde poster, anahtarlık, magnet, balon, tül vs çeşitli süslemeler var. Bunların yanında tek kullanımlık masa örtüsü, kadehler, bardaklar, tabak, çatal da aldım. Gerçi misafir girmesi yasak ama içimde kalmasın istedim. Bir nebze ufak bir organizasyonu kendiniz yapıcaz. İsteyenler için fikir olabilir.