tgce_brs Kızlar bugün doktor kontrolü vardı 2300 dedi kilosunu.iyi dedi haftasına göre ne iri ne zayıf dedi ama iki hafta önce gitmiştik o zaman 2 kiloydu tam.iki haftada saadece 300 Gr çok az değil mi birde bu iki hafta içinde hiç yemedigim kadar ceviz ve kaşar yedim. Sizce neden kilo almiyo.doktora soramadım.saglikli dedi çünkü ama bana az geldi burda yazılanlara göre.sizin bu haftalarda kaç kiloydu
Babyy1S tgce_brs 35de gittigimde 2700 kilosu ama iri bebek bizimki genetik önde gidiyor ve doktorum haftada 200 250 gr aldiklarini söyledi belki de yanlıs ölcüm yapmisda olabilir usg yaniltiyor oynuyor az da olsa kilosu
Ozzgec tgce_brs ben 33+0 da gittiğimde 2258 kgydu. şuan 34+1im kilosunu bilmiyorum ama takılmayın bence kiloya bu kadar kimi bebek son ayda birden alır
Edizinannesii tgce_brs Canım cok takılma kilolu bebekler genelde genetiğe dayalı olarak haftasından önde gidiyor evet beslenme de önemli ama sen düzenli ve sağlıklı besleniyorsan gerisi hiç önemli değil. Benim oğlumda haftasına göre 3 hafta önde ama doktorum yediklerimden dolayı değil eşime çektiği için yani genetik olduğu için iri bir bebek olacağını söyledi. Ayrıca zaten ultrasondaki ile birebir aynı olmuyor. Aslolan bence doğumdan sonrası. Stres yapma kendine sağlıkla dogsun da kilo çok önemli değil. Annecigi onu sütüyle besler sevgisiyle büyütür kilo aldırır 🥰
Doris Bizde de tam tersi, 3700 gr olmusuz 37. haftaya girdik. 😩 2 kere seker yukleme yapildi ama bisey yok, 14 kg aldim toplamda, icerse ne bulsa yiyo heralde :) genetik oldugunu dusunuyorum, takmayin kafaniza.
chaos tgce_brs benimkide 34ten 36ya kadar 200 gram almış ama sadece anlamıyorum ki neye göre alıyorlar
tgce_brs Edizinannesii çok teşekkür ederim 🥰 yavrunuzu Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alirsiniz inşaallah
Liva90 tgce_brs bebeğim 38.haftada 3700 doğdu kilo sağlık demek değil evet ama bende hep merak ederdim çnkü hep çok az az alırdı ki gayet iyi besleniyordm sonra kızım son haftalarda çok güzel kilo almış size önerim muz kaşar peynir ben hergün bir eya iki şişe maden suyu tükettim birde tahin ve pekmezi karıştırıp sabah kahvaltıda yedim hem sizin içinde önemli bu yazdıklarm bebiş kilo almasa bile vitamin açısından ikinize de yarayacktır 🥰 sevgiler
tgce_brs Liva90 muz ve tahin pekmez yiyemiyorum malesef şekerim var ama kaşar peyniri çok fazla tuketiyorum. Ceviz tüketiyorum aynı şekilde.hergun yumurta yiyorum.kendim de kiloluyum.yani kiloma göre kilolu bebeğim olur saniyodum.
sarisu1 tgce_brs bende kilolu bir hamilelik yaşıyorum 32 haftada 1900 dü kilosu bir kaç gün geride dedi ama o an belki duruşundan ölçüm farklıdır dedi boyu da önde gidiyor uzun olduğu için genetikte olabilir dedi babamız uzun ve zayıf bende ona benziyordur diye takmamaya çalışıyorum
tgce_brs merve5051 doktor bir sıkıntı yok dedi ama ben işte kafama takıyorum çünkü gerçekten bu iki hafta hiç olmadığı kadar kaşar ve ceviz yemiştim.neyse sağlıklı olsun sağ salim gelsinde ben onu doğduktan sonra beslerim Allah’ın izniyle 😊😇