Hastane için alışveriş yapacaksanız kendiniz için pijama koyun, bence muhakkak yelek ve kalın çorap koyun. Hasta bezi benzeri ped koyun. Şayet sezeryan doğumda gecelik koyun, benim pijamanin lastiği dikislerimi rahatsız etmisti. Emzirme için ekstra atlet, sütyen almamıştım ben.
Bebeğiniz içinde klasik hastane çıkışı, zıbın,iç zıbın, bez, ince battaniye (kundak), kalın battaniye, çorap,ıslak mendil, her ihtimale karşı çay kaşığı (sütünüzü ememezse sahip vermek için) aklıma gelenler bunlar 🙈