Merhaba guzel aneler sizinle ilk dogum hikayemi anlatmak istedim..
Benim normal dogum olucakti agrilarim cok vardi 7cm acilmistim ama olmadi yapamadim sonra ordan hemen doktorum mudahale eti dedi ki sen normal doguramasin seni hemen ameliyat salonuna alicaz benim cok agridan konusamadim soyleyemedim ayagimda troboz olmustu sonunda bi sekilede gordu ve dedi ki seni ameliyatda alamayiz orada kalirsin dedi ama benim hic umrumda olmadi sadece bebegime borsey olmasin dedim sonra ameliyata aldilar ama oyle bi korkuyla girdim kii birdaha kalikicak miyim bebegimi gorecek miyim ama alahima bin sukur o gunleri gordum ve yasiyorum simdi de 2 ci kez ane olucam sizlere iyii ve problemsis bir hamilelik diliyorjm ve Kosova dan sevigler gonderiyorum