Hayırlısı olsun arkadaşlar hepimiz aynıymışıZ:) benim 3.olmasına rağmen herhangi bi sıkıntım yok hafif bel ve sırt ağrısı dışında alttan muayene de olmadım 3. Die sanırım pzt yine gidicem:).evet son adet tarihim 22 şubat benimde. Geçen pazartesi 2900 demişti bakaljm haftada 200 gr falan alıyor :).