Helinrojbinn Kızlar cinsiyetler ne hastane çantasında neler olmalı sizce ve isim önerileri yazarmısınız 💕
Sevgi1995 Helinrojbinn martin ilk haftası aceleci olmazsa benim oğlan daha çanta falan hazırlamadim bekliyim bende şurada 🤭
Sevgi1995 Helinrojbinn amin canım Allah razı olsun inşallah allahım her isteyene nasip etsin bu duyguyu kimsenin kucağını boş boş bırakmasın inşallah 🤲🤲🤲🤲
Cramel Helinrojbinn 20+6 yız cinsiyetimiz erkek ismine tam karar vermedik ama birkaç tane isim var aklımda
Cancazim Helinrojbinn yavastan alıyoruz 35 haftadan sonra yikiyayacaz , isim de ela ada asel üçünden biri olacak :)
sinem_a 23+0 ız kızımız olucak 👼🏻 Hastane çantası henüz hazırlamaya vs alış verişe başlamadım isim bulamıyoruz aklımızda şimdilik Buğlem var öneri alırıs🧡🧚♀️
3evlat_kokusu sinem_a Bizde 20+1 iz kızimız olucak insallah🥰🎀 isim olarak şimdilik Amine hifa yada zümra düşünüyoruz değişedebilir😊
Helinrojbinn sinem_a allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin ben hafiften stok yapmayı başladım ama cinsiyetim henüz belli değil 💕kız istyorum bnde isim önerisi de ikra asya aysima durunaz ecren belinay
Helinrojbinn 3evlat_kokusu benimde çin takvmi hariç yüzüktesti ve belirti ler kız gösteriyor bi kızım var 4 yaşnda bitane daha olsun istyorum 💕bakalım haftaya detaylıda belli olck uyuyamıyorum meraktan
Helinrojbinn sinem_a sinem_a hiç bi fikrim yokk bu gun sağlık ocagına tatanoz olmaya gittim ve 7 tüp kan aldılar hastanedende almışlardı bi okadar 9 haftamda snçlar temz çkmiştı yarında sağlk ocagı snçlarna bakcaz inş
sinem_a Helinrojbinn belinay ve buğlem arasında gelip gidiyoruz bizde 💜 sağlıkla hayırlısıyla versin kız geçti içimden genelde Mart annelerinin çoğu kız çıkıyo birde kız çocukları geç gösteriyo bizim kordonumuz bacak aramızdan geçiyo ilk 12 de erkek dediler 17 ve 20 de kız
Cramel Helinrojbinn hem anlamı güzel hemde eski türk isimlerine baktım ben canım. Ataberk batuhan baturalp göktuğ uygar kubilay bide oğuz ata var canım😅 eşim oğuz ata ya taktı ama kuzenimin oğlunun adı ondan koymak istemiyorum. Ataberk olacak gibi😂