Kendini koru temas etme kmseyle en çok eşten kapılıyor felan dedi hatta ben aylardır eşimden ayrı uyuyrm eşim yanımda maske takıyor markete bile çıkmıyorum elimden geldiği kadr hastanden hastaneye çıkıyrm daha doğum olmadan pskljm bozuldu birde lohusa pskljsi ve artı annem uzkta hastalıktan gelemiyor insan korkuyrm bişey olr diye en ihtiyac zamanında kmse olmaması çok kötü üstüne bide bukdr şeye pozitif çıkarsam bilmiyorum naparım 😡😡