Zehra Sareme bende kavuştum 😍
Evet kızlar bana da nasip oldu yazmak suan kızım yanım da uyurken yazıyorum bu satırları☺️Öncellikle Rabbim herkese nasip etsin tek avazda kurtarsın insallah.🌿
Benim hikayem dün akşam 7 gibi akşam yemeğinde 2 kere kasılmamla başladı gündüzünde biraz ev işi ve plates yapmıştım.
Yemekten sonra dk tutmaya başladım düzensiz aralıklarla vajinamdan baskı yapmaya başladı doktoruma yazdım muayene olmanda fayda var deyince hastaneye geldik nöbetçi doktor vardı sancılar düzensiz ve bir parmak açıklık vardı sadece eve gitmemiz söylendi eve gelmemle sancım 5 dk da bire düştü ve şiddeti artmıştı bizde hemen valizi aldık tekrar hastaneye geldik açılmam 4 cm olmıstu bile eve gelince sıcak duşa girmiştim kesinlikle sancı anında girmenizi tavsiye ederim işleri daha kolay hale getiriyor. Yatışım yapıldı sancımı çekmeye başladım plates topunda,sancıyı plates topunda geçirmek daha kolay oluyor acılmayı hızlandırıyor ben sancı geldikçe hem zıplayıp hem ıkınmaya başlamıştım hafiften epidural istemedim hersey normal yolunda gitsin istiyordum bi iki saat sonra artık gelmişti anladım ve hemşireye ıkınma hissim geldi dedim açıklığıma bakıldı saçlarını görüyorum başlamış, ıkınma doktorun yolda dedi bu arada ben kendi doktorum gelsin istemiştim saat sabah 6 falandı ama yetişemedi çünkü kızım aceleci davrandı ve ben bekleyemem nöbetçi doktor gelsin kendimi tutamıyorum dedim ve doğumum başladı 4 veya 5 ıkınma sonrası kızım kollarımdaydı😍👶🏻 inanın o an hersey bitiyor tüm sancı geçiyor ve göz göze geliyorsunuz inanılmaz bir duydu Rabbim herkese yaşatsın insallah.
Biz biraz küçük doğduk ama şükür her şey yolunda yanımda yatyor hiç biseyi kafayı takmayın sadece siz ve bebeğinize odaklanın siz daha önemlisiniz🥰
Tavsiyelere gelince
🌿Bebek bezini bol alın çünkü çok kaka yapıyorlar
🌿Depend kurtarıcı oldu hasta bezi takıyorlar ama ben sonrasında depende geçtim daha rahat oldu bana göre
🌿Üstünüze kalın bir şey alın ameliyat sonrası titreme geliyor.
Benim hikayem bu şekilde kızlar Happy kids de görüşmek üzere🥳🧡🌸