Muhammet11 Merhaba kızlar dün kontrolüm vardı 29. Haftadayız 1200 kızımın kilosu doktorum iyi besleniyo musun falan dedi kilosu az falan dedi 3200 anca doğar dedi 2. Hamileligim oğlumu 3500 doğurmuştum zorunlu sezeryan ile kızım için de zayıf falan deyince moralim çok bozuldu 28 29 haftalarda kaç kiloydu bebekleriniz zayıf mi sizce 😔😔
Busraveminisi1 Muhammet11 benfe 29+1 de gittiğimde 1270 gramdı canım ve doktorum gelişimi gayet iyi demişti az değilmiş yani
Cramel Muhammet11 yani 3200 e de az dediğiyse doktorun. Ben 2800 doğurdum ilkini. Hiç de az değildi. 5 günde 3400 oldu. Sağlıklımı değilmi ona bak bence kiloya takılma
Zuleyha21 Muhammet11 canını neden sokuyorsun arkadaşım kilo nedir doğduktan sonra alır inşallah üzme kendini bebisinde etkilenir alıyım derken verme benim 29. Haftamda normale göre öndeydi tombik biraz ama inan ekstra çaba sarfetmiyorum kilo alsın diye bunyeden kaynaklı bence sağlıkla kucağına al kilosu hiç önemli değil rabbim kolay doğum nasip etsin cümlemize
DenizGzm Muhammet11 canım 29+6 da 1 kilo 301 gramdı bana da haftasına göre iyi dedi herşey normal dedi. Sana niye öyle dedi ki acaba
Muhammet11 Bide geç döllenme 28 haftaliksin dedi ona gore de normal dedi kafam allak bullak oldu iyice kusmalarim desen devam ediyo ne yapacam kızlar fikir verin bana
Aysima23 Muhammet11 kusmak için de sabah uyanır uyanmaz krater gibi şeyler tuket kilosu da bence gayet normal üstelik 3200 çok iyi bence sağlıklı olsun yeter bebeğin. Üzülme kendini de üzme boşuna
Muhammet11 Busraveminisi1 Dünden beri çok üzgünüm yiyorum sürekli de az az sık sık ama iste doktor da böyle deyince insan kötü oluyo
Muhammet11 Cramel Bnde az değil diye düşündüm ama geri de az iyi beslenmiyo musun gibi konuşunca moralimi alt üst etti dogrusu
Muhammet11 Zuleyha21 amin canım haklısın takmamak gerekmiş ya neticede doğduktan hemen sonra da hızlı kilo aliyo bebekler çok sağolun
bgmclk11 Bizde 29+2 deyiz dün doktora göründüm 1240 gr’dı. Bence çok takılma haftasıyla uyumlu dedi çünkü doktor. Birde bebek kilosu bence bünyeye göre değişiklik gösteriyor. Alması gereken besini ihtiyacını zaten karşılıyorlar
Muhammet11 bgmclk11 aynen haklısın üzülüp bebeğimi de üzdüm zaten doktorlar insanı korkutmaktan başka bisi yapmıyorlar
Elifkzlcn Muhammet11 Oglumu 29 haftalık dünyaya getirdim 1480 di kilosu simdi ikinciye hamileyim 25. Haftadayim bunda kac kilo olur bilemiyorum
fatmaozdemir1 Muhammet11 bende 28 haftalık hamileyim kilosu 1100 ama az falan demedi devlet hastanesiydi neden size öyle demiş her çocuk 4 kilo doğmak zorunda değil ki
Aysima23 Muhammet11 benim 29 da 1600 gram 42 cmdi yediklerine biraz dikkat edersen kilo alır emin ol. Bol bol muz süt ceviz badem avakado tuket
Seherkaraca Muz, kaşar peyniri, ceviz ye canım bebeğe kilo aldırırmış öyle derler. Bide her bebek farklı sonuçta 3200 az mı
Muhammet11 Seherkaraca cevremde genel olarak 4 4500 doğuranlar var onlarla kıyas edip üzüyorlar bnde eşimde iri yapılı değiliz normal dedikce millet olsun senunkifr doğunca hemen kilo alır diyip üzüyorlar