Biz bugun oğluşla 37+1 olduk bebegım asagı donmus ara ara kasıklarımda agrı oluyor doguö yakkn hıssedıyprum belim zatem felaket derecede ama ne yalan söyleyım dogumdan korkmuyorum sadce oğluma kavusmanım hayalını kuruyorum benm için doğum zor gecicek gibi iki gündur agrım var hafıf ama dıyorum bu hafıf agrı bu sekılde yoruyorsa gercek dogum agrısı canımdan can alcka diyprum kendı kendıöı motive ediyorum agrıyı acıyı sancıyı cekıceksım sonra bi bakıcam hayatının anlamı kucagında