Seyma07_ canım doktorun çatlak için krem veya başka bişey önermedi mi bana 3.5 aylıkken lierac çatlak kremi başladı 6. Ayımdayım hala kullanıyorum yanında da hindistan cevizi yağı kullanıyorum doğal yağlar ile mutlaka cildini nemlendirip elastikiyetini sağlaman gerekiyo özellikle göğüs kalça ve karında kullanmanı öneririm