İyi geceler anneler. Sizlere bi sorum olucaktı 29+6 gunlukken doktora gittim doktorum. Bana. Herseyi cok iyi dedi ama bebegin ters 38 haftaya kadar böyle giderse sezeryana alınacagımı soyledi sizce bunu konusması için daha erken degilmi suan 30+5 günlüğüm. Birde kontrollerımı 1 aydan 2 haftaya düşürdü 2 haftada bir gel kontrole diye bilmiyorum korktum acıkcası bebeginz kacıncı haftada dogum pozısyonunu aldı. Yada alması için bişeyler yaptnzmı ?💜