Selinkrkaya 2 li tarama testinde doktorum cinsiyet %80 kiz dedi ne kadar dogru olabilir yani 11+6 da bu kadar erken tahmin edilmesi normal mi ? Sizin başiniza geldi mi boyle bisey?
Neslihan1903 Selinkrkaya canım benimde 2 Li testim tam 11+6 haftalıkkendi doktor %80 kız dedi ve kızım olacak kesinleşti kesin kızdır şu an 17 haftalık olduk 🤗
Zehraerdgn Selinkrkaya valla banada %70kiz denildi ama 16.haftada erkek oldugunj ogrendik bariz bi sekilde gosterdi 🙈
hazal_minacik Evet canım benim bebeğimin cinsiyeti 11 haftalıkken belli olmuştu 2 li test yaptırırken 😍
Selinkrkaya Ebru-1990 eşim erkek hissediyordu kiz diyince bi sasirdi 😂 acaba diyor %80 dedi doktor %20ihtimal kucuk bi ihtimal mi diyor😂😂
Gigy Selinkrkaya aynısı tam da bana geldi 🤭 perinataloğum baktığı için daha bir emin oldum onlar daha net görüyor %90 kiz dedi bana da 12+4 de ama hala inanasim gelmiyor 🤪