Busraslan94 iyi çok şükür canım onun karantinası bitti benim daha devam ediyor ayrı odalarda kalmanız gerekiyor plastik tabak bardak alın tepsiyle verin eşinize çöp poşeti verin yiyince koysun ona biz öyle yaptık ben birtek tepsiyi yıkadım onuda eldivenle eşimde sürekli sildi odayı ben su yapıp verdim ona hiç temasta bulunmamaya çalıştık Allah yardımcınız olsun