261018 Kızlar merhaba cumartesi günü kontrolüm var ama öncesinde bu durumu yaşayan var mı sormak istiyorum. Bugün tam 25 haftalık oldu bebegim ama iki gündür göbek deligimin etragında hafif acı oluyor dokununca sizce normal mi
Zeyno890 261018 bence normal benimde oluyo bebişinin vücudundaki herhangi bir yer baskı yapıyo o yüzden acı oluyo
sagsbry 261018 canım benim de Midemin üzerinde falan acı oluyor bazen karnımda da oluyor normal diye düşünüyorum ama Doktor kontrolünde söyle doktoruna ihmal etme belki önemli Bi şeydir
Ohaezgi 261018 benimde oluyodu canım 26. Haftadayım bazen hala oluyo. Doktora sordum rahim büyüdüğü için karında gerilme oluyo demişti
aras22-07 261018 inanırmısın 24 haftalığım 25 olmamıza 3 gün var. Ve suan aynı durumdayız. Sorup sormamakta kararsızdım😓😓Karnımda belli belirsiz bir acı var. Uyutmuyor beni. Yaptığın birsey oldu muağrında hafifleme Öğrendiğin birsey varsa Öner’in bende bilmek isterim❤️
261018 Zeyno890 olabilir canım çünkü biraz hareketli iki gündür normalde daha sakin oldugu için fark etmemiştim
261018 sagsbry cumartesi günü söylüycem canım ilk zamanlar da olmuştu o zaman normal demisti doktor ama simdi bilemedim
elfcmc Benimde oldu canim o haftalarda normal hatta giydiğim atlet bile acıtıyodu noluyo diyodum… gerildiği için hassaslaşıyo o bölge şimdi iyiyim 31 haftalık olduk seninkide geçer merak etme ☺
261018 elfcmc içimi ferahlattın canım çok sağol yaa 😚😚 cumartesi gününü heyecanla bekliyordum doktora sormak için neden oldugunu
elfcmc 261018 Ne demek🤗 bende senin gibi çok merak ediyodum bişeymi oldu diyodum sadece göbek deliği çevresi gercekten giysiler bile acıtıyodu ama geçti ☺
261018 aras22-07 canım yeni gördüm mesajını kusura bakma. Cumartesi doktora sordum çok normal dedi bebegin büyümesine baglıymış bebek ne tarafta toplanırsa orda oluyordu benim
261018 aras22-07 Rabbim hepimizin evladını hayırlı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 bu ağrılar zamanla oluyormuş hiç korkma canım için ferah olsun
261018 AynurUgur canım benimde bazen çok hissediyorum bazen az hissediyorum. Hissettigin sürece normal sanırım
261018 AynurUgur tam bilmiyorum canım dediğin testi benim kendi doktorum renkli bakıyor herseyi inceliyor her ay o yüzden ekstra test yaptırmadım