Ben Çiğli araştırma Hastanesi'ne gidiyorum ikili testi Ege üniversitesinde yaptırdım detayliyi Tepecige gittim özele gitmek istemiyorum ilk bebeğimi martta düşük sonucu kaybettim biraz saçma gelecek ama özele gidersem beni para olarak goreceklerini düşünüyorum ve sorunsuz olsa bile illa ki bı kusur bı hastalık bulacaklar diye düşünüyorum çünkü kiminle konuşsam hep bebekte hastalık var deniyor sonra sapasağlam doğuyor bebekler psikolojim bunu kaldıracak durumda değil bir diğer devleti seçme nedenim ise normal doğum istiyorum yine çevremde gözlemlediğim kadarıyla normal giden gebeliklerde ne oluyorsa son hafta direk sezeryana alınıyor anneler ve bebekler kuveze konuyor gibi nedenlerden özel istemiyorum 😊