NilhanKorkmaz Eğer 17sine kadar doğmazsa sezeryan olmayı düşünüyorum, spinal sezeryan hakkında bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirmi? Süreç nasıl ilerliyo, ağrı sızı oluyormu, önerirmisiniz?
sehrikarabulut NilhanKorkmaz 10 gün önce oldum canım acıyı hissetmiyosun ama çekiştrmeleri herseyi hissediyosn o esnada mide bulantısı ve tansiyon düşmesi yaşadım iğnede canını yakmıyor ama bnde etkisi gecince bel ağrısı ve boyun ağrısı yaptı boyun agrısından ağlıcaktım nerdeyse ama gecti şükürler olsun maksimum yarım saat sürüyor hersey canım belki o kadar bile değildi
Mervelsmet NilhanKorkmaz iğne hiç açtırmıyor ki bende çok korkuyordum ameliyattan ince hem doktorumla hem anestesiciye konuştum ben bebeğimi gördükten sonra sakinleştirici istiyorum diye bu yüzden hiç hatırlamıyorum canım eğer panik bitiysen ya da benim gibi korkuyorsan konuş doktorunla ben çok rahattım
Msydn6 sehrikarabulut heyecanlandınız mı ay ben nasıl dururum bilmiyorum çok evham panik yaparım kesin ilk sezeryanım genel anesteziydi şimdi hep spinal yapıyolarmış bir yandan uyanık olmak istiyorum inşallah korkuma heyecanıma yenik düşmem nasıl sakin kalınır 🥺
sehrikarabulut Msydn6 bende ilkimde genel yaptım canım ama narkozdan ayılamadım doktorm ikincide kesnlkle bayılmcaksın dedi endişe edicek bişi yok canım zaten seni konuşturuyolar ilk sen görceksin bebeğini ağlmasnı duycaksın bnce spinal ol keşke ilkinide spinal yapsaydım diyorum şuan büyük rahatlık