NilhanKorkmaz 16sına kadar doğmazsa 17sinde yatış verdi doktor, suni sancımı alayım yoksa sezeryanamı gireyim hanımlar?
Burcuozkan NilhanKorkmaz tam olarak aynıyız bende doktor beklerse bebekte iyise 20 kasımı beklemk istiyorum
160813z NilhanKorkmaz canım bende şuan saat 00.00 itibari ile 39+6 oldum ve sabah doğuma gideceğim. Sunni sancı verecek. Bakalım hakkımızda hayırlısı 🤲