Ftmgl12 düşünmemeye çalış inan gebelik belirtileriyle adet belirtileri aynı oluyor. Akışına bırak. Adet günün gecmedende test yapma. Ben defalarca yaptım gün bekleyemedim herşeyi gebeliğe yordum adet oldum. Akışına bıraktım bakmadım bile son ay gecikti hastalığım adet sancısı ile gebe olduğunu öğrendim. Dua et Allah’a sigin sadece.