Akagiz Arkadaşlar virüs haberlerinden sonra Şifa Hastanesine giden, orda doğum yapan varmı? Ne gibi tedbirler alıyorlar merak ediyorum refakatçı VS nasıl oluyor?
Akagiz Doğum yapmış yada yapacak olan var mı ?? 38 haftalık hamileyim Nihan hn gidiyorum.. sancı arasında refakatçi 1 kisi almıyorlar sanırım cok kotu degil mi :(
Drydrya Bende oraya gidiyodum ilk zamanlar eşleri almıyolardı odaya artık alıyolar refakatçi de alırlar heralde