tekbirask156 Geçmiyor , doğmuyor 😏 artık doğsun da bir an önce üç kişilik hayatımıza alissak istiyorum 🤲🏾
Fatmaklc66 tekbirask156 son 5 oldukkk 5 gun sonra evladımı kızımı kucagıma alacağım ınsallah benım ıkıncı heyecanım cok sukur
tekbirask156 Hayırlısıyla insaAllah 🤗🤲🏾 cinsiyeti ne sezeryan olacak galiba . Ben normal doğum için bekliyorum ama bakalım 😏
tekbirask156 Beyzabyk 😏 ilkse hele çok daha garip bedenimizden çıkıp yatağında yatması kokusu … İki kisiyken üç kişilik uzun bir hayat düşüncesi , sanırım yasaya yasaya gorecegiz . Sağlıkla kolay bir doğum olur insaAllah
Beyzabyk tekbirask156 aynen doğumdan sonra karnım boş kalınca nasıl olacağım diye düşünüyorum alışabilcekmiyim anneliğe en çok gece ağlarda uyanamazsam diye korkularım var sağ salim alalımda kucağımıza evlatlarımızı
tekbirask156 Beyzabyk düşünme öyle sen uyanmazsan eşin uyanır uyandırır seni . Her şey güzel olacak Allah’ın izniyle 🙏🏾