bn bugün normalde 6 haftalik olmm gerekiyordu doktora gittim ve 5 haftalik dedi kese güzel olusmamis ve etrafı yogun kanlı görünüyor dedi ve adet tarihine göre bebeği ve keseyi görüp kAlp atışını güzelce dinlemeliydik dedi bu arada beta 7087 çıkmıştı tekrar beta istedi ve progesteron testi verdi yarın alicam sonucu dususteyse bn müdahale edicem dedi böyle olup da bebeği tutulan oldumu lütfen pozitif şeylere ihtiyacım var