Kahverengi kanamadan korkma canım tabi ki doktora git sana ilaç verecektir muhakkak ama korkmanı ya da suan kalkıp gitmeni gerektiren bir durum yok ben sağlıkcıyım ve ben de 11 haftalık hamileyim 7. Haftamda kahverengi leke gördüm progestan ve proluton iğne başladık, tam bitmişti geçen hafta tekrar kahverengi leke gördük ve ilaçlara devam ediyorum :) ama korkulacak bir şey olmadığını daha doğrusu acil bir durum olmadığını söyleyebilirim çok rahat bir şekilde. Kahverengi leke aktif kanama olmadığını gösterir, daha önceden kanamış olan bir bölgede biriken kan eski olduğu için kahverengi şekilde akıntıyla beraber gelir, ilaç başlar diye tahmin ediyorum ama inan kullanmayan ya da bu lekeleri görmeyen hamile yok denecek kadar az. O yüzden canını sıkma sabah olunca doktoruna gidersin panik yapmanı gerektirecek bir durum yok. Benim doktoruma ne görürsem çıkıp bu hastaneye geleyim dedim, kırmızı ve adet kanaması gibi bir kanama görürsen gel buraya ancak dedi, endişelenme sabah randevunu al git suan gitmene gerek yok