1mervef Zararlı olduğunu biliyorum ama her gün olmasada iki üç günde bir genel temizlikte mutlaka kullanıyorum hamileliğinde kullanan ve bebeğinde herhangi bi sorun çıkan anneler oldu mu
Merve8494 1mervef ben ace kullanıyorum canım o kokmuyor yağ çözücü olarak ta ace kullanıyorum çok rahatım deneyebilirsin
yumukeller 1mervef şu virüs illerinden dolayi eldivenle bende kullanıyordum lavabo temizliğinde falan yeride zaten Vileda ile siliyordum. Çok şükür kızımı sağlıkla kucağıma aldım ama sonra bı yazi okudum ve pişman oldum şimdi olmasa da ilerde solunumunda sorun olabiliyormuş keşke hiç kullanmasaydim
34_21_23 1mervef hamile kalınca evin içine kullanmıyorum ama lavaboyu tuvaleti falan eşim yapıyor çamaşır suyu. Mutfakta da mümkün olduğunca azalttım sadece lavabonun içine döküyor eşim. Bi süre böyle devam edecez zaten kokusuna dayanamıyorum
1mervef yumukeller yani hamilelik boyunca kullandınız öyle mi ben azaltmaya çalışıyorum ama hep elim gidiyor🤦🏻♀️
Tugcem50 Bende cok hızlı bir sekilde temizleyip cıkıyorum maske ve eldivenle maskeden iceri hic koku almıyorum ince olanlardan kullanmıyorum sonra cıkıp balkonda oturuyorum bir kac kezde eşime anlattım o sildi yıkadı banyoyu zaten kızıyor silme yapma diye
Merve8494 1mervef Yok canım pembe paketli bu yag çözücü olarak link bırakıyorum çamaşır suyu da yine pembe bidonda https://images.app.goo.gl/FW2kCKR2brEAx2d37