Busekrkmz Beyhanikra doğumdan sonra ebeler size bağlıyor hasta bezi her muayene ettiklerinde değiştiriyorlar ben almıştım ama hiç kullanamadım eve gelince de ped kullandım.
Busekrkmz Beyhanikra benim 26 gün sürdü çok kanama olmadı sadece ilk 2-3 gün falan yoğun gelmişti sonra adet kanaması gibi geldi ve bitti.
Busekrkmz Beyhanikra bazı kişilerin 40 gün sürdüğü oluyor ben şükrettim bile o kadar az sürdüğüne çünkü uzun süre ped kullanınca kaşıntı ve tahriş yapıyor.