gtopraklar benim çok az suyum geldiği için doktorum suni ile dogumumu baslatti normal doğum yaptım çok şükür. Sadece sancilarda son yarım saati çok zor geçti ama onun dışında çok şükür gayet iyidim..dogumhaneye girmemle cikmm 10 dkka sürmedi..ve hamileliğimi resmen yatarak geçirdim ev işi ve haftada ⅔ kere yarım saat yürümek dışında bişey yapmadım. Doğum zamanı da sancı girdikce ıkındım,yatağa bağlı kalmadım bol bol yürüdüm, sancilarimi hissetmeye başlayınca Meryem Ana otu suya koydum,.inşirah okudum,summessebile yesserahu çektim,hurma yedim,sıcak su karnimdan aşağı tuttum merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 😊 sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah 🤲