BernaDurmaz Arkadaşlar merhaba 39 hafta 3 günlük gebeyim ama doğum belirtisi yok Nst’de sancı da çıkmadı aynı durumda olan arkadaşlar sizlerde durum nedir?
Babymam BernaDurmaz 38+6 yım bendede sancı yok belirti yok 40 a kadar beklicez dedi doktorum bekliyoruz🙄