Ruveydasncr Merhaba 8+4 hamileyim alerjik astımım var aerius, notta hapları ve foster sprey ilaçlarını kullanmaktayım. Doktoruma danıştım kullanmanda bir sakınca yok dedi. Hala içim rahat değil. Aranızda bu ilaçları kullanarak hamileliği geçiren var mı?
Safiisafii Ruveydasncr bana doktorum astım ilaçlarını üç ay kullanmamamı söylemişti ama isimleri farklıydı benimkinin farmakoloji doktoru ise kullandığım ilaçların bana hiç bir etkisi olmayacağını söylemişti benim kullandığım ventolin flu dalt bide alerji ilacım vardı ismini hatırlamıyorum sadece ventolini kullan gerisini boşuna kullanma demişti farmakoloji doktoru çok şükür ihtiyacım olmadı şimdiye kadar
Safiisafii Gul_meftun sonbaharda griple başlıyo öksürüğe çeviriyor ozaman da nefes alamayacak duruma geliyorum ama bu sene koronayla karışınca bende çok zorlandım hala da zorlanıyorum nefes alma problemim var burnum hep tıkanık ilaçta alamıyorum bakalım nereye kadar böyle devam edecek
black8 Benim astımım var sürekli symbicord, ventolin, flixodate ve bir tane burun spreyi kullanıyorum. Doktorun bilgisi dahilinde tabiki. Hiçbir sorun olmaz gebelik için dedi. Zaten yıllardır kontrole gittiğim doktor.
Gul_meftun Safiisafii korona mı oldunuz . Yani ben bu haliyle bile zorlanıyorum boğazım sürekli kuruyor kaşınıyor bazen acıyor öksürükte var çok sıkıştırıyor gece çok zorluyor bazen gerçekten çok zormuş ama göğüs hastalıkları doktoru ile görüştüm iğne başlayabileceğini söylemiş bilmiyorum nasıl olur
Safiisafii Gul_meftun evet covid oldum aşırı zorlandım maalesef ilaçsız öyle çekerek atlattım ama hala nefes almakta zorluk çekiyorum umarım faydasını görürsünüz
Gul_meftun Safiisafii çok geçmiş olsun size siz daha önce iğne kullandınız mı yada faydasını gören var mı
Safiisafii Gul_meftun ben hava Makinesi kullandım kış gelince yani onun dışında iğne falan hiç kullanmadım