merve8026 Kayınvalidemgil de burda oturuyor ama evimiz çok uzak yani onlar girişte biz çıkışta oluyoruz
Eliftozak merve8026 eşim gündüz evde olmuyor akşamları da bu dönemde bir yere çıkmak istemiyorum zaten yoksa 15 dakika sürmüyor
merve8026 Çok dikkat etmemiz lazım gerçekten gidersen de çok kalabalık ortama girme uzak dur herkesten
Eliftozak merve8026 aşırı dikkat ediyorum zaten kalabalık ortam olduğunda uzaklaşıyorum gerekli olmadıkça çıkmıyorum bile dışarıya
Seymaplyrl Eliftozak bende 1 yıldır burada yaşıyorum canım hamileliğimde sıkıntılı geçiyor sürekli kanama lekelenme gerçekten hamilelikte doktor seçimi çok önemli saolsun Ferhat bey çok güzel ilgileniyor
Eliftozak Seymaplyrl ben 30 ağustosta evlenip geldim zaten alışamamıştım pek çıkmıyorum da şimdi doktor için yazdım gelince ilk işim Ferhat beye görünmek olacak
Seymaplyrl Eliftozak bende bir yıl oldu ama bende daha pek çıkmadım canım malum şu hastalık süreci girdi çıkamıyoruz zaten bide hamilelikte sıkıntılı olunca çıkmaya halim olmuyor
Eliftozak Seymaplyrl öyle gerçekten ablam Mardinde Allah bilir birdaha ne zaman görürüm diye geldim burada öğrendim şuan daha çok tereddüt ediyorum dönüş yolunu
Seymaplyrl Eliftozak dikkat et canım bak benim 26 haftalık 6 ayı geçti hamile olalı daha yolculuk yapamadım ailem burdan 40 dk uzaklıkta oturuyor yanlarına bile doğru düzgün gidemiyorum