merve8026 Aminn inş canım Allahım seninde kucağına almayı nasip etsin inşallah büyük ihtimalle devam edicem 3 aya kadar devam ediliyor sanırım
Eliftozak merve8026 inşallah ben gittiğimde kesmeyi görememişti doktor şimdi ne durumda bilmiyorum arada kasık ağrıları oluyor mu sizinde
merve8026 Ben hastalığım 3 gün geçmişti Kasım 3 de yaptırdım 430 çıktı şimdi daha fazladır yaptırmadım sonradan doktor keseyi görünce
merve8026 Aynen bende öyleyim bulantı filan yok uykuya düşüyorum yemek yediğim halde oturup yemek yiyorum acıkıyorum valla idarada aynı
Eliftozak merve8026 evet ya uzanıp ayaklarını biraz yükseğe koymalıymışsın düşük durumu olmaması için
merve8026 Midem ekşiyor aslında canım hiç bişey istemiyor ama oturup yemek yediğim zaman çok güzel yiyorum
merve8026 Normal ultrasyonla mı baktı keseyi görmek için yoksa alttan mı benim göremeyince alttan baktı öyle gördü