Nese_celik kız kardeşime 1 ay geride dedi doktor ama doğdu gayet normal bir bebek sorun olmuyor genelde eğer başka bir sorun yoksa benimde iki hafta önde dedi geçen de gittim bebek kilolu dedi haftasına göre kaç gündür bende onu takmıştım ama 3 haftaya kadar ileri ve geri olması normal diyorlar bakalım inşallah sağlıkla doğarız 🤲🏻