Arkadaslar öncelikle rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucagımıza almamızı nasip etsin..
35+5 günlük hamileyim rahimimde cok siddetli bi ağrı var ve kasiklarımda agrı mevcut ama rahimimdeki agrı beni cok zorluyo sanki rahimimi biri ayırıyomus gibi oturup kalkarken de cok zorlanıyorum sizce bu normal mi